کد خبر: ۹۶۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۷۲
یورگن کلوپ با فیلمبردار لیگ برتر انگلیس که در نزدیکش حضور داشت با ملایمت رفتار کرد.

عکس| تکرار ماجرای جنجالی نکونام برای کلوپ!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : یورگن کلوپ با فیلمبردار لیگ برتر انگلیس که در نزدیکش حضور داشت با ملایمت رفتار کرد.

تیم‌های لیورپول و آرسنال در مهم‌ترین مسابقه از هفته هجدهم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این دیدار دقایقی پیش با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید تا شاگردان میکل آرتتا، کریسمس را در صدر جدول جشن بگیرند. ضربه سر گابریل روی ارسال مارتین اودگارد در همان دقایق ابتدایی آرسنال را پیش انداخت اما دوام دفاعی توپچی‌ها پایدار نبود و نبوغ محمد صلاح و ترنت الکساندر آرنولد منجر به رقم خوردن گل تساوی‌بخش در دقیقه ۲۹ شد.

با وجود حوادث متعدد این بازی‌ جذاب و موقعیت‌های از دست رفته پی‌درپی، همین نتیجه تا پایان پابرجا ماند تا با توجه به تساوی استون ویلا در مسابقه دیشب، ۳ رده بالای جدول دست نخورده باقی بماند. با این نتیجه آرسنال با ۴۰ امتیاز در صدر جدول باقی ماند؛ در حالی که لیورپول و استون ویلا با ۳۹ امتیاز در تعقیب این تیم هستند و صدای نفس‌های گرم سربازان اسپرز (۳۶) و منچسترسیتی (۳۴ امتیاز و یک بازی کمتر) از پشت سر شنیده می‌شود.

1970453

اما این دیدار که نکته قابل توجه کم نداشت، در پایان بازی فیلم‌بردار لیگ برتر انگلیس نزدیک یورگن کلوپ قدم می‌زد و از فاصله‌ای نزدیک با سرمربی تیم لیورپول که تیمش دو امتیازی مهم را در مقابل چشمان هوادارن خانگی از دست داده بود، نسبت به این موضوع نه با پرخاشگری بلکه با دستانش به او اشاره کرد که نباید در این فاصله نسبت به او حاضر باشد که این اتفاق از چشم عکاسان حاضر در آنفیلد دور نماند و توسط شکارچیان صحنه‌ها، شکار شد.

عکس| تکرار ماجرای جنجالی نکونام برای کلوپ!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: